2011. május 3., kedd

Húsvét

És akkor a legutóbbi ünnepünk... Nem tudom, ki hogy van vele, de nagyon sokat ettünk. :)
Mindenkinél ennyi kaja volt??


Na de térjünk a lényegre, mert ugye az a nyúl hoz is valamit?! Illetve az enyém ez esetben adott.
Az egyik kreativ oldalon találtam pár ötletet, plusz volt egy-kettő saját is.
Ezért alakult úgy, hogy 4 féle ajándék készült, 8 példányban.


Az első a nyuszis kosár, ami eredetileg nem így nézett ki, de gondolva arra, hogy mennyi mindent fog rejteni, kiszélesítettem.
Utoljára szerintem középiskola elején festettem vízfestékkel. De nagyon jó volt újra! Tény, hogy egy egész napomba került a 8 nyuszi elölről és hátulról, de szerintem nagyon megérte.


És akkor a nyuszik elölről:    :)




















A nyuszik hátulról:  
                                                           
És készen, kosárként, megtöltve:

                                                                A többi meglepiről a következőkben.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése