2011. május 4., szerda

Ballag már a tesókám...

Na igen, ez is eljött... 
Mondhatnám, hogy olyan gyorsan felnőtt, de még nekem sem volt olyan régen :)


De most róla van szó.
Mivel fiú, nem akartam óriási színes csokorral meglepni. 
Plusz mostanában akárhányszor voltam vásárolni, mindig felhívott, hogy vegyek gyümölcsöt.


Ebből kiindulva először egy olyan csokorra gondoltam, amit virágosnál köttetek gyümölcsökből.
De akit kérdeztem, az nem vállalta, ezért jól bevásároltam pár finomságot, amik bírják a strapát.


Az utolsó összetevő egy kosárka volt, amit a ballagás napján sikerült beszereznem. 
Egy rajztanárt megszégyenítő technikával elrendeztem a kosárban a szépséges óriási ananászt, a gyönyörű piros és zöld almákat, és a hatalmas banánokat.
Vettem egy ív celofánt, és egy szalagot, mert az a ballagási kompozíciókról soha nem maradhat le.


Gondoltam elviszem délután, hogy a ballagási menetben is mindenki megcsodálhassa, de 3 és 4 kiló között mozgott, ezért letettem róla.


És akkor a nagy mű:




És a szalag :) a Füles nem véletlen :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése