2011. május 3., kedd

Húsvét III

A másik két meglepiről nem készült külön kép.
Ezért elmondom milyenek lettek.


Készült 8 db hungarocell tojás, szalvétatechnikával.
Ők az utolsó pillanatban készültek el, a kikapcsolt sütőben száríottam őket. :)


A negyedik ajit is a kreativ oldalon találtam. De sajnos nem lett olyan, mint ott.
Viszont az elképzelés nagyon jó, megpróbálom majd tovább fejleszteni.


Ezek elméletileg tojások lettek volna, fonalból.
Az enyémek mindenre hasonlítottak, csak sajnos tojásra ritkán.
De sikerük volt, az ötletet mindenki díjazta, és perzse senki nem mondta, hogy bármi baj lenne vele.


Őket úgy csináltam, hogy felfújtam kicsire 8 db lufit.
A fonalakat (én lenfonalat használtam) keményítőbe áztattam, kinyomkodtam egy kicsit, és össze-vissza feltekertem a lufira. Cél volt, hogy a kép egységes legyen. Volt olyan is, ahol két különböző színű fonalat használtam. A lufikat a csomójuknál fogva fellógattam, amíg meg nem száradtak.
És a végén kiböktem a lufikat, és kihalásztam a fonal tojásból.


Ezen a képen jól látszik, hogy milyen lett:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése