2011. május 3., kedd

Húsvét II.

Tehát a második kör.
A következő egy kicsit nagyobb szabású lett, mint gondoltam. De leginkább a munka szempontjából.
Ezek filcből készültek, mindegyikből fél métert vettem, így minden színből két nyuszi lett.
Volt citromsárga, türkizkék (aminek a színét nem adja vissza a fotó), gyönyörű mályva és fehér.


Próbáltam harmonizáló, vagy teljesen elütő színű fonalakat választani. És egész jól sikerült.
Erről ismertem meg, hogy végülis melyik kié. :) a végén már kívülről tudtam őket. És a kis kosárkákat is...


A varrott nyuszik ilyenek lettek:








A két utolsó nyuszi nem ugyanolyanok. Az egyiken fehér szalag van, és fehér a szeme. A másikon pedig halványrózsaszín szalag van, és ugyanolyan a szeme is.
A többi szerintem egész jól látszik.

Akinek kéne a sablon, az nyugodtan írjon, elküldöm szívesen. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése