2011. október 2., vasárnap

Manócskám tortája

Hát igen. Mint mindenki, Ő is egy évvel idősebb lett...
Bár cseppet sem látszik az idő múlása.

E csodás alkalomból ismét a jól megszokott "recepthez" nyúltam. Persze nem szó szerint. Igyekszem minden évebn, minden alkalommal valami mást alkotni. Általában sikerrel.

Ez most sajnos nem úgy sikerült, ahogy én azt a sütés előtt elképzeltem.

De panaszra nem lehet okom. Elfogyott, méghozzá rekord sebességgel :)

Íme a nagy mű:


Mondhatnám, hogy azért nem készült róla több kép, mert elfogyott, de ennél azért egyszerűbb a magyarázat. Nem voltam rá annyira büszke, hogy minden létező szögből megörökítsem...

Utólag azért bánom, desok mindent már nem tehetek.

És akkor egy kicsit a tortáról.
Az alap elképzelés az volt, hogy 3 szintes lesz, 3 ízű krémmel.
A három féle piskótát (vaníliás, kakaós, diós) 3 gyűrűbe vágtam, és felváltva pakolgattam.
Tehát mondjuk az egyik rétegnek diós volt a közepe, a következő gyűrű kakaós, a külső pedig a vaníliás.
Gondoltam, majd amikor felvágjuk, csinin fog kinézni.

Ugyanezt próbálta hangsúlyozni a 3 ízű krém is (vanília, csokoládé, karamell).
A tetejét fehércsoki máz borította, az oldalát pedig ét és tej csoki felváltva.

Díszítésként dió darabokat használtam.

Az elképzelés jó volt, csak sajnos a fejemben másként nézett ki... De sebaj, mert az ünnepeltnek nagyon ízlett, és hát mi más lett volna a lényeg... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése