2011. január 11., kedd

Baguette
























Íme az első sütőben sült házi kenyerem!!!


Kicsit féltem a dologtól, mert a múltkor csináltam két helyes kis baguettet, és simán bárkit meg lehetett volna ölni vele :)
Mondjuk úgy, hogy látványpékségben lett volna a helye.
Nem egy reggeliző asztalon...

De ez most sikerült, és isteni finom lett...
Egész pontosan 4-en kóstolták meg, és a visszajelzés 100%-os volt!
Én meg boldog :D

Tényleg nagyon finomra sikerült.
Frissen, melegen vajjal ettük, és mondhatom... :)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, biztos fini volt :))
    Én még sosem mertem sütőben sütni, maradok a gépnél. Legutóbb sima fehér házikenyér készült oreganóval és bazsalikommal fűszerezve. Hihetetlen, de 3 napos, és még mindig olyan puha, mint frissen!

    VálaszTörlés