2010. október 6., szerda

fonott kosárka














































Sajna megint betévedtem az egyik Kreatív hobby boltba. Azért mondom, hogy sajnos,
mert nem tudok onnan eljönni úgy, hogy ne lenne valami új szerzemény a kezemben....
De ez jó kis bűn :)
Egyszer már mondtam az eladónak, hogy ha legközelebb meglát az ajtóban, ne engedjen be :) de csak mosolygott, és mindig beenged! Szóval bűnöztem.
Ez az egyik dolog,a mit vettem. Másnap rögtön neki álltam. Alig vártam, hogy haza érjek a munkából. Elég hamar kész lett, de sajnos látszik is rajta. De nem ez volt az utolsó, a következő már garantáltan szebb lesz :) nagyon fogok igyekezni.
Minden esetre, aki kapta, nagyon örült neki :))) és ha másért nem, ezért megérte....

1 megjegyzés:

  1. Jó lett a kosárka, nekem tetszik :)) Egyszer régen én is csináltam egy hasonlót, jó móka volt :)

    VálaszTörlés