2010. október 6., szerda

Mazsolás kalács


Így a lakás felújítás kellős közepén kicsit érdekes bármit is alkotni. De nem akarom kihagyni, mert hiányzik :)
Szóval sikerült. Bár a szoba közepén, a földön ülve állítottam össze a kalácsot, de az ízén ez nem látszik. A teteje egy kicsit halvány lett, de az elmúlt 3 eredményhez képest mindenképpen haladás.
Csak zárójelben, az előző három alkotás még a nyáron volt. Először egy sajtos kenyeret próbáltam, de nagyon nem jött össze, pedig az illata isteni volt, de valami borzasztóan sikerült.
A második alkalommal pizza tésztát szerettem volna dagasztani, de éppen csak azt nem csinálta. Szörnyű volt, mert az olajat sem szívta fel....
A harmadik eset kb 2 hete volt. Nagyban rákészültem a kalácsra, reszeltem bele citrom héjat, mindent betöltött az illata, már alig vártam, hogy ehessek a kalácsból. Tele raktam mazsival, mert úgy az igazi :) beállítottam, hogy mire felkelünk, tele legyen a lakás illattal.....
Aztán tessék! Kifelejtettem belőle a.... a lapátot!!! Sűrűn gratuláltam magamnak, és nagyon sokáig haragudtam is. Bár nem volt sok választásom, kihevertem.
Aztán gondoltam, már elég idő eltelt az utolsó kudarc óta, uccu neki. És az eredményt a képen látjátok. Kár, hogy az ízét nem érzitek, mert nagyon fini lett... :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése